IDOL på Malmö arena!

I Fredags blev jag bjuden på biljetterna till IDOL på Malmö arena.
De va så kuuul och vi hade super bra platser mitt framför scenen på rad 17.

Tog bilder men har inte sladden till min kamera så jag ska köra och hämta den först sen kommer bilderna upp här.

I alla fall så va det riktigt kul att se de live.
TACK TACK TACK (du vet vem du är!) ;)

En annan rolig sak va att på raden farmför oss satt min barndomskompis som jag lekt med
SUPER mycket när när vi va små.
Kul att träffa henne också, vi hade mycket att prata om och jag hoppas vi snart ses igen.

Nu ska jag göra mej klar sen köra och hämta sladden så ni kan få se lite bilder....

TJINGELING















Kommentarer
Madde

Jag hade också velat vara där :)

2010-12-01 @ 12:04:01
URL: http://wilma07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0