Björn har nog rätt! ;)

Ja nu ska jag berätta!
Pga av vissa omständigheter som väl redan hela världen vet om så slutade jag blogga.....

Jag kände inte för det just då pga av att jag tänkte på mig själv och på andra som jag inte ville skulle drabbas av mitt skrivande i bloggen. Dock har jag nu kommit fram till att jag nog ändå kommer blogga för jag saknar det faktiskt. Som jag sagt innan så min blogg är som min dagbok och det är kul att kunna gå tillbaka i den och titta på vad som hänt och vad man gjort. Om man nu skulle glömma de!? ;)

Nu när jag kollade min statistik så va den inte så kul att titta på... jag hade ju nyss fått såå många läsare i min blogg men jag hoppas att ni kanske kommer tillbaka och med fler kommentarer också TACK! ;)
Det är faktist roligt och det är era kommentarer som ger mig respons och motivation till att blogga TROTS att jag gör det för min egen skull. Ja ni fattar va!?!? :)

Jag vill bara säga TACK till mina underbara vänner min familj och alla arbetskamrater som stöttar mig under denna tid som just nu är lite oviss. men jag MÅR BRA och har faktist inte mått såhär bra på länge trots allt som händer nu. (Vad det är vill jag inte skriva, ni som vet ni vet ni andra får väl reda på allt så småningom antar jag!)

Ni är underbara allihopa mina vänner & familj och JAG ÄLSKAR ER!






Kommentarer
Hanna

Jaaaaaaaaaaaaaaaa du är tillbaka=)

Tack, men de är en gamal bild, man va söt i sin ungdom;)

2010-10-26 @ 17:24:06
URL: http://hcmo.blogg.se/
Anonym

Jag älskar dej. Mammis

2010-10-31 @ 22:15:37
Ida

Älskar dig gumman <3

2010-11-04 @ 19:39:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0