Debatt

Tittar på Debatt om Kungarna av Tylösand. Jag skäms så osmarta dumma människor som sitter där och pratar.
Inte alla men vissa av dom kunde väl bara hållit TYST för dom har gjort bort sej mer än självaste personerna i programmet. Ex. Jackie Ferm vilken PINSAM MÄNNISKA!

Lika Pinsamt för programledaren av programmet Kungarna av Tylösand som säger att dom vet att där är en 19 åring med i programmet men ändå gett ut sprit till den personen... AJAJAJAJ! Osså låtsas han att han inte visste att man inte fick ge ut sprit till minderåriga. JÖSSES! Tur man inte är så jäkla osmart som vissa där...

HOHOHOHO!



Kommentarer
Maria

Jag tycker det är ett jävla program, men samtidigt så kan man ju själv välja vad man vill se på så det är ju tur det! Kanal 5:s programchef verkar ju inte alltför smart heller men han har nog fått den uppmärksamhet som de vill ha! Jaja nog om det. Hoppas allt är bra med dig annars?! Vi får ses snart igen ju! Kram Maria

2010-09-24 @ 10:41:36
jenny

hmmm har aldrig sett de programmet.. De skulle man nästan gjort =)

2010-09-24 @ 10:43:16
URL: http://liljan81.blogg.se/
Catrin

Maria: Jag kan hålla med dej, det är ett sjukt programm utan innebörd men ändå kan jag inte låta bli att titta på de. Bara pinsamt att vara så otroligt korkade som dom är.



Med mej är allt bra! Jag vi får verkligen ses snart saknar ju er! De va längesedan nu. Vi får komma hem och titta på er nya lya också ju. sen ville ju Anders ha hjälp av Marcus med dator. Vi får bestämma in en dag. Kram på dej och hälsa Marcus med!

2010-09-24 @ 11:25:26
URL: http://cathe.blogg.se/
Maria

Just det, Marcus hjälper gärna Anders med datorn någon dag. Vi får höras och bestämma något snart helt enkelt! Kram

2010-09-24 @ 19:12:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0