Livet är en gåva och jag älskar de!

Rastar mej från jobb, helt slut i huvudet och kände jag behövde göra annat en stund!
Att blogga är då TOPPEN så man får skriva av sej lite. :)

Innan jag körde till jobb idag va jag i stallet och slängde ut lite äpplen till hästarna i hagen, höll dock inte på att komma därifrån för dom blev såå glada.
My & Siri va också med mig men fick vänta i bilen medans jag matade hästarna, sen tog vi en HÄRLIG promenad.
Dom sprang lösa förutom sista biten då vi gick på vägen. Gissa om dom va glada. Härlig när man kan släppa dom utan att bry sej om massa koppel.

Sen blev de ju jobbet, men de va rätt kul de med då jag faktist har härliga kollegor.
I kväll ska jag på kalas när jag har slutat. LÄNGTAR!

Och i morgon ska jag jobba men det ska bli kul för jag ska få det jag längtat efter så lääänge.... ;)
(få och få... ) köpa men gud vad jag längtar till nästa helg nu för då ska jag pyssla MASSVIS med de....

mmmm vad kan det vara???

Nä åter till arbete!
Hörs!



Kommentarer
Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

2010-09-05 @ 13:27:03
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Anonym

Är så glad för din skull:)))mam

2010-09-05 @ 15:39:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0