Myrans tänder!

Ringde till en veterinär i Lund ang Myran tänder, fick tid i kväll 19.45.
Hon blev sövd och fick alla tänderna rensade från tandsten. Han tyckte dock inte det fanns anledning till att dra ut några tänder än för även fast vissa va lösa sa han att det va inte så hemskt. Han hade sett värre. Så det va ju skönt.

Jag satt med henne i knäet när hon somnade och det känndes hemskt, stackars lilla My.
Nu ligger hon här hemma i sin favorit fotölj och sover.

Jag avskyr verkligen när man ska behöva söva sina djur, finns inget som är så obehagligt.
Jag kommer vara vaken hela natten för att titta till min älskade Myra! ♥





Kommentarer
Anonym

Momors lilla My. Pussa henne och försök sova gott.

Bamsekram

2010-09-21 @ 22:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0