Bebis saker

Vi har tur kan man säga behöver inte köpa speciellt mycket mer än vagn och spjälsäng till bebis.
Får massa saker av Cissi som hon hade till Tim när han va liten. Skönt annars e det minsan inte billigt
med sakerna man behöver.


Detta fick jag av Cissi idag som hon hade köpt!
Andra klädesplagget till lillan. :)
Två par strunmpor Shorts och en Tröja.
Så fint! TACK älskade syster!


Detta har jag oxå fått begagnade saker som hon haft till Tim.
Ja han hade en rosa skötväska... :)
Även skydd till spjälsängen.


Havandeskapsoljan köpte jag själv som jag smörjer magen med, dels för att
minska bristningar och för att slippa klådan som blir när magen växer.
Nappbanden och krämen har jag oxå fått av Cissi.


Även skötbord inkl badkar har vi fått inte detta på bilden men
ett exakt likadant.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0