Magen

Vilket vackert väder vi har idag oxå. HÄRLIGT!

Ska snart gå ut och sätta mej i solen en stund, men först lägga i lite tvätt och koka kaffe.
Jag har nog aldrig varit så nyttig som jag varit under min graviditet, jag har inte alls ätit lika mycket godis som jag gjort innan då jag tycker det är rätt äckligt med allt de söta.

Frukt har jag ätit MINST 2 om dagen och även har jag ätit massa jordgubbar och hallon.
Hoppas man har samma smak efter bebis är kommen också... :)

Magen växer så det knakar tycker jag, i mellan åt känns det som man ska sprängas att det faktist inte får plats mer nu, men shit tre månader kvar. BARA som Chrille säger!!! JOVISST! Phuu...
Inte bara att magen växer lillan där inne är sjövild om kvällarna och gud va hon trycker och kämpar, igår kännde jag faktist hennes fot när hon försökte kämpa sej ut. :) Extremt ont har jag på dagarna då det känns som träningsvärk i hela magen. Och ryggen ska vi inte snacka om... USCH vad ont jag har!

Nästa månad ska jag ringa och höra om barnvagnen igen hur lång leveranstid där är nu, jag vill helst inte ha den förrsen i slutet av Juni.

Nä nu är det dags att göra lite nytta!
Hej så länge!




Kommentarer
Anonym

Mormor lilla älskling är en liten buse redan:)

Ring till Celia så får hon hjälpa till lite med ryggen. Kramis Mammi

2011-04-19 @ 19:56:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0