Påskhelgen!

Påskhelgen har det varit full rulle:

Träffat IDA 2 ggr! :)
Varit med Petra och solat och hon har fotat fina bilder till mej!
Firat påsk hos Chrilles föräldrar/släkt
Firat påsk hos mina föräldrar/familj
Köpt köksbord och stolar ÄNTLIGEN!
Beställt barnvagnen
Kört med mammas c70 cabbe som vi lånade två dagar.
Solat
Varit hos Gjola & Kobbi
Lite trädgårdsarbete

Japp så har det sett ut i korta drag, idag är Chrille i Tyskland och handlar sprit med sin faster och hennes man.
Jag kännde inte för att följa med då jag får så ont i ryggen av att sitta så länge i bilen och sen gå en massa dessutom så det va lugnast att vara hemma tyckte jag.

Nu ska jag ut i solen och njuta med alla djuren som redan är ute.
Idag lägger jag ut en bild som Petra fotade när hon va här, kommer fler sen men inte just nu!








Kommentarer
tina

Så fin bild.

2011-04-25 @ 14:26:47
Anonym

Vilken underbar bild, Kärlek på hög nivå. Kram Mammi

2011-04-25 @ 18:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0