Storlek L - Inget Aprilskämt TYVÄRR!

Har precis varit inne i Sjöbo på UNOS kläder.
Chrille ville ha en skjorta och ett skärp därfirån tills i morgon då vi ska på fest,
så jag körde dit för att köpa det till honom.

Själv har jag funderat på vad jag ska ha på mej, tänkte först att de fick bli mina
mamma jeans ett linne och en kofta. Men det börjar bli lite tjatigt nu tycker jag!

Men så hittade jag ett par jätte coola tights som ser ut som ridbyxor.
Köpte ett par i militärgröna i STORLEK L har aldrig köpt L i byxor innan så det känndes sådär.
Men jag klarar inte när det sitter åt om magen för det gör så ont.
Till dessa hittade jag även en grön "jacka" jag tittat på innan där, har redan en i rosa men det va rea och den kostade bara 100:- så det fick bli den också till tightsen.
mmm.. sen får jag väl leta fram nåt linne eller nåt annat att ha under. Så blir de nog bra! :)

Här är bilder på kläderna jag köpte till mej själv:


(Färgen på jackan är något misvisande den är militärgrön den med typ som byxorna.)



Kommentarer
Anonym

Snyggt, L för bebisen skull gör ju inget. Jag kan ärva dom sen, hahahahahahaha mammi

2011-04-01 @ 18:03:42
tina

Jagälskar också jordgubbar. Men det gjorde jag redan sen tidigare. Pga priset blir det att jag får lite förbud på det i mellan åt.

2011-04-01 @ 18:34:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0