Tiden rusar iväg!

Hej på er!

Idag är det redan onsdag jag fattar inte vart veckorna tar vägen, det är helt galet va dom bara försvinner bort.
I morgon blir våran älskade Tilda hela 7 veckor gammal. Hon växer så det knakar. Nu har hon storlek 62/68 i kläder helt plötsligt. :)

Hon är en liten knubbis vår älskade tjej men det va jag också som liten, dessutom ska bebisar vara lite runda och goa tycker jag. Vi har börjat planera lite inför hennes dop, tror det kommer bli i Dalby kyrka för jag tycker den är så himla fin. Chrille ska ringa och fråga när det finns någon ledig tid. Faddrar kommer bli min syster Cissi och Chrilles bror Magnus.

Sommaren har ju varit rätt så tråkig med tanke på vädret men på något sätt så känner jag att hösten är mer än välkommen. Hösten med lite svala vindar men solen kan vi ju hoppas på skiner lite mer nu under hösten. Typ som vädret är idag. Jag ser framemot en mysig höst tillsammans med dom jag älskar. Mycket ljus och massa mys. ♥

Dagen till ära får det bli dessa underbara bilder på mina älskade gullungar. Ni är bäst! ♥


Tim & Matilda ♥


Puss på dej min fina kusin! ♥


Kommentarer
Anonym

Naaaaaaaaaw vilken fin pussbild:) mammi

2011-08-31 @ 19:44:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0