Bus i juletid hemma moster och Tim!

Idag körde mamma och jag hem till moster och kusin Tim när vi hade vaknat.

Först körde vi alla fyra och handlade lite mat sedan hem till till moster och Tim och fikade. Sen tog jag och Tim vars en tupplur.

Under tiden hjälpte mamma moster med att bygga ihop ett pepparkakshus. Då vaknade vi och under tiden moster pyntade huset lyssnade jag mamma och Tim på julmusik och lekte massa.

Det va så mysigt och roligt och när vi skulle hem hann mamma bara precis sätta mej i bilen sedan sov jag!

Tack för en toppemysig dag!
Från mamma och mej Tilda!

Bildbomb från dagen kommer här nedan:



Kommentarer
Annika Berg

Alla godingar på en gång:) Mammi

2011-12-05 @ 19:24:33
Petra

Vad är det gröna Tilda sitter i :D?!

2011-12-05 @ 20:13:02
URL: http://peetera.blogg.se/
Anonym

SÅÅÅ mysigt...

Vad fint huset blev... :)

Kramizar

2011-12-05 @ 20:21:47
Anonym

SÅÅÅ mysigt...

Vad fint huset blev... :)

Kramizar

2011-12-05 @ 20:22:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0