Förstoppning

Vilken skit kväll bokstavligt talat. Matilda hade inte bajsat på fyra dagar och idag har jag bara gett henne katrinplommonpure att äta (förutom bröstmjölken så klart.) sen har jag masserat magen gjort gymnastik med benen mot magen för att få igång tarmarna. Haft henne endast sittande några få stunder annars har hon fått ligga på mage eller rygg och lekt. Sen gick vi ut en runda i skogen där det skumpte och hade sej i vagnen och...

Nuuuuu har vi fått resultat, hon bajsade rejält i kväll. Stackars min älskling deg gör ju så ont att bajsa när man är förstoppad men jag fattar det inte hon är så extremt tålig. Hon smågnällde bara lite och under dessa fyra dagar som gått har hon inte sagt ett ljud ifrån sej av att ha ont i magen. Helt sanslöst!

Min älskling nu hoppas vi det löser sej! :)

Mest skitsnack i kväll blev det visst, och vill ni veta en sak till så va tildis pappa inte till så stor hjälp för han höll på att kräkas! Fniss! :)

Tur man är van vid bajs detta va ingenting jämfört med jobbet! :)

Sov gott!



Kommentarer
sandra

JObbigt det där.. Bra att det LÖSTE sig till slut, haha! God Jul till er också! Har inte sett din blogg tidiagre men det blir ju en favorit direkt!

Kramar från 3

2011-12-22 @ 11:47:44
URL: http://sasomsandraserdet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0