Många fina klappar!

Ni anar inte vad jag har sovit gott i natt.
Igår va vi på jysk och köpte ny bäddmadrass till sängen. Vi hade två stycken 90 bäddmadrasser innan vilket resulterade i när Matilda ligger hos mig i sängen så hamnar jag mitt i skarven och det är inte så värst skönt att sova där. Så nu köpte vi en hel bäddmadrass och även ett nytt täcke till mig på jysk igår för presentkort som vi fick i julklapp. Det va så skönt och jag har sovit så gott, ingen skarv och inget tunt täcke. Så i natt har jag tom svtettats, inte som innan när jag har legat och frusit.

SKÖNT!
TACK för julklappen alla som vi fick det av! :)

I övriga julklappar fick jag:

Mobilladdare och hållare till att sätta i bilen.
Pengar till nya ridstövlar (som jag även inhandlade igår.)
Underkläder
Strumpor
Wii spel
Grytlappar
Sängkläder
Choklad
CD skiva med låtarna från tv programmet Så mycket bättre
Rött Nagelack

Det va nog allt tror jag hoppas jag inte glömde något. ;)

TUSEN TACK för alla fina julklappar!






Kommentarer
Annika Berg

Låter härligt att du sovit gott, kanske ryggen kan bli lite bättre nu då :) Krais Mammi

2011-12-27 @ 15:32:05
Tina

Tack catrin. Hoppas ni hade en mysig jul. Vi mår under omständighetena bra. Har gjort magnetröntgen idag vilket är sista steget i utredningen. Än så länge har dem inte hittat någon orsak och hittar dem inget dumt på bilderna ser föresättningarna för ett helt normalt liv väldigt bra ut. Så vi hoppas på det. Annars är hon mycket gladare och piggare.

2011-12-28 @ 12:34:02
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0