Mys massa mys!

Igår firade vi Tims födelsedag hemma hos Cissi och Simon och Tim. Jag och Matilda åkte dit redan på morgonen så vi va där hela dagen och busade en massa.

Igår satt Matilda själv för första gången utan stöd mitt på golvet. Lilla hjärtat det går så fort allting nu. <3

På kvällen kom momo, goffar, chrrille och isia också. Vi åt smörgåstårta sedan efterrätts tårta och drack kaffe.
Jätte mysigt hade vi det och jag är så stolt och glad och njuter av att få vara med alla dom jag älskar mest av allt! <3

Idag kom Petra och Cissi vid 10 tiden i fm. Vi har tittat på alla tre twilight filmerna och nästa vecka ska vi se den fjärde på bio.
Senare kom Tim och Simon också vi åt ihopa sen körde dom hem.
Chrille har städat spaet och sen gick han oxå och nanna.

Bilder idag blir dom senaste jag tagit med mobilen.
Nu ska jag oxå sova!
Go natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0