Barnvagn!

Vi har bestämt oss för vilken barnvagn vi vill ha.
En Emmaljunga blir det i denna modellen, färgen är dock svåår att välja!
Men jag har nog fastnat för mycket för denna röda för att kunna välja någon annan,
innan va brunt eller mörkblått ett alternativ men jag tycker alla vagnar man ser är så tråkiga
i färgerna. Jag vill ha nåt man blir pigg och glad av att titta på och denna röda färgen är en sån färg!

mmmm... svårt men vi får väl se, lutar mest hittåt om JAG får bestämma!?!?!?! ;)







Kommentarer
Kikki

Rött är fint! Provkörde vagnen idag och det var bara jobbigare att köra på vägar med småsten, annars gick det kanon :)

2011-02-25 @ 14:50:06
tina

Är du galen. Hur kan man inte älska desperate housewives? Rött är ju fint. Vi ska ha en grå vagn. Brio sing.

2011-02-25 @ 17:58:52
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Den är fin:) kramis mamm

2011-02-25 @ 18:14:34
Jessica Jönsson

Ooooooooooooooo, är det en tös?? :D

2011-02-25 @ 19:39:55
URL: http://jessicavarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0