2011 bara sådär!?!?

ojojoj tiden rusar och nu är det 2011 helt plötsligt.
Förra året va ett underbart år samtidigt som det slutade väldigt.... ja vad ska man kalla de, Oväntat kanske?

Det här med bloggen har jag inte haft någon större lust med och dels därför att jag inte velat ha en massa
läsare som jag inte vill dela mitt liv med så då blev det såhär.

Jag har väl saknat det vissa dagar som denna tex. men oftast har det varit väldigt skönt och jag har faktist inte tänkt på det speciellt mycket heller.

Men jag har bestämt mig nu för att sätta lösenord på bloggen.
Ni får gärna fråga efter efter de men jag kommer bara lämna ut de till dom jag VILL.
Hoppas ni förstår!

Nu ska jag duscha sen ska jag köra ut till min älskade Kobbi och ge honom lite mat och kärlek.

Hörs när vi hörs!
Tjingeling!





Kommentarer
Kikki

Hoppas jag får försätta läsa om dig!!

2011-01-05 @ 16:25:03
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Det är din blogg och du väljer vem du vill dela den med. Kramis Mammi

2011-01-10 @ 20:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0