Ett tips på vägen!

Satt och läste en blogg som jag ibland halkar in på....

Det är en tjej som skriver en massa otrevliga saker om sitt ex i sin blogg och hans
nuvarande flickvän. Visst han kanske inte varit snäll mot henne vad vet jag!?
Men att hänga ut andra personer i sin blogg och på nätet över huvud taget är bara att vissa att
man sjunker lika lågt till deras nivå som gjort något dumt mot en.

Mitt tips är; skaffa i stället proffshjälp där man kan prata av sej om man nu har svårt att glömma och gå vidare själv. Det finns dom som jobbar med detta och är verkligen värt allt vill jag lova eftersom jag själv har provat.

Livet är fullt av möten med olika människor och man kommer under hela sin livstid bli
illa behandlad av några eller någon på vägen. Så är det bara!
Men tänk på dej själv och sjunk aldrig ner till dessa människors nivå för det är man inte värd!

Det är SVÅRT, JÄTTE SVÅRT men ha det i tankarna!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0