Helgen

Tjingeling!

Hoppas eran helg varit bra, det har min.
I Fredags till Lördags sov jag hos mamma och pappa. Jag och mamma satt uppe och kollade på Let´s Dance.
Orkade dock inte se vem som åkte ut för då va jag nannig.

I Lördags va jag, Pappa, Cissi, Simon & Anders i huset.
Anders & Simon körde på tippen och slängde två släp fulla med skit.
Jag & Cissi packade ner lite i lådor.
Och pappa gick och salmade alla sakerna på ett ställe så vi skulle se hur MYCKET som va kvar. Phuu...

På kvällen körde jag hem till Chrille igen och senare kom hans syrra och vi spelade Tv-spel.

 På Söndagen hjälpte Chrille och Simon mej att flytta mina sista saker hit. Blev två släp fulla med saker och jag
kan säga att jag vet inte HUR jag ska få plats med allt, men de löser väl sej.

Sen stannde Cissi och Simon och Tim här vi spelade Tv-spel och åt middag tillsammans.

Idag har jag försökt städa lite men  det känns som ett evighetsprojekt så jag tröttnar ganska fort, dessutom klarar inte min rygg av det så det får vara lite åt gången.

Nu kommer väl snart Chrille hem och då måste vi åka och köpa nya krukor till mina orkideér.
Zingo & Max har vält ner vars en kruka som gått i tusen bitar.

Hoppas dock dom håller sej lugna nu ett tag för dom har varit ute och busat idag.

Nä nu duscha, ska lägga upp lite bilder på hur det ser ut här hemma sen i kväll!

Hej så länge!




Kommentarer
tina

jodå det är bra med mig och magen ( hoppas jag ) fått lite jobbigt återfall av illamåendet bara, men man kan ju inte göra så mycket åt det. Om magen växt? oohh ja, inte är den platt iallafall. men hur mycket som verkligen är bebismage och hur mycket som bara är svullnad, vet jag inte riktigt, men visst händer det grejer. Själv då?

2011-01-17 @ 19:19:55
URL: http://tiro.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0