Sverige!

Då vann Sverige idag med! Härligt,känslig som jag är så började jag nästan gråta. Max är hemma igen han va ute till 4.20 den natten och sedan dess vill han inte gå ut igen. Undrar vad han gjorde där ute!? Annars är det dom vanligt, 4:e veckan med huvudvärk börjar bli riktigt jobbigt nu. Måste väl gå till dr igen trots att dom bara tror man ljuger. :( Magen växer de oxå och nu är jag inne i v.16 tiden går så fort och jag har inte ens fattat det helt ännu. Hoppas nu bara allt ska se bra ut på ultraljudet om några veckor. De får vara allt för idag! Tjingeling


Kommentarer
tina

jag förstår det där med huvudvärken. Led av spänningshuvudvärk/migrän varje dag för några år sedan. Ingen trodde på en och trodde alltid att man bara använde det som ursäkt. som tur va gjorde inte läkaren det. utan jag fick genomgå alltifrån hjärnröntgen till tandläkaren och ögonläkare. ge dig inte med dem. kan det inte vara så att det beror på graviditeten? läste att man antingen kan få mer elelr mindre huvudvärk då. Vet inte om man får gå på akupunktur under graviditeten, men jag gick på det 1 gång i veckan och då släppte det tillslut nästan helt. Jag längtar också tills vårt ultraljud. (trots att vi redan varit på ett. ) Man borde få fler än 1 tycker jag.... Hoppas allt är bra med dig och bebisen annars.

2011-01-22 @ 20:36:17
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0