Deppig till TUSEN!

Jag är så himla irriterad just nu! Jag orkar inte med denna väntan och tanken på 2 veckor över tiden tar död på mej.

Jag vill på bröllopp den 30 Juli.

Min medryttare ringde nyss och sa att Kobbis ögon hade svullnat upp igen och att han va väldigt elekrisk när man tog på honom. Han är även smal och skulle behöva extra mat, och så har den elaka hästen kommit tillbaka till hagen igen.
OCH VAD KAN JAG GÖRA? INTE ETT JÄVLA SKIT för jag orkar inget med denna magen, anstränger jag mej för mycket får jag sammandragningar och får jag det vet jag att bebis hjärtljud går ner och det vill jag inte.
Fattas bara att hela förlossningen kommer gå åt helvete nu också!

Ja ni får ursäkta men jag vill bara skrika och gråta rakt ut i luften nu.
Jag vill veta att bebis är frisk och jag vill kunna göra saker utan att bara sitta på röven hela dagarna, för det är INTE jag!

Nä nu skiter jag i detta och går ut och går en runda......








Kommentarer
Lena

Men kära söta lilla du... DU måste ta det lugnt... Va rädd om dig... Hör av dig om det är något, det spelar ingen roll vad klockan är... Bara du hör av dig... Jag är en väldigt bra lyssnare och lyssnar gärna... Det är bara att kräka av sig... :)

Tänker på dig hela tiden och jag finns här för dig... :)

Kramizar i massor

2011-07-12 @ 22:04:36
tina

du kan tänka lite posivit iallafall genom att veta att här i göteborg får vi minsann gå över 3v om det skulle vara så. DET gör MIG halvt deprimerad...

2011-07-12 @ 22:17:11
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Älskade unge, allt kommer gå bra med bebisen. Ta det nu bara lugnt, jag vet att du inte är vann vid det. Du kommer inte att gå över tiden 14 dagar, det vet jag. Kobbi kan jag mata, säg bara vad jag ska ge honom. Brölloppet kommer du att gå på:) Nu skickar jag massor av energi till dig, så du har krafter till allt. Kram älskar dig mammi

2011-07-13 @ 11:30:29
Maria

Ja ta det lugnt och ta hand om dig nu! Det kommer säkert att gå jättebra alltihop! Styrkekramar från mig

2011-07-13 @ 16:47:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0