Inget kul alls!

Jag e så less på att inte kunna sova på nätterna. Vad ska man göra i stället liksom, gå upp och städa när Chrille och djuren behöver sova är kanske inte så bra! Titta på tv är lika trist som att inte kunna sova så det hoppar jag över... Nä det e väl bara att ligga här och lyssna på alla snakljud från dom som sover gott! SUCK Nu vill jag ha ut lillan fy vad jag är otålig nu, har försökt med alla knep att övertala henne att hon kommer ha det mycket mysigare här utanför magen, men det verkar inte hjälpa de heller! Läste nyss lite bloggar och såg att Tina hade satt upp spjälsängen och skötbordet, såg så mysigt ut! Här e så trångt och ont om plats så Chrille får lösa det i sista sekunden. Jag som hade tyckt de va så kul att inreda ett bebisrum till lillan nu, men nä inte ens de! Usch vad jag e bitter i kväll uttråkad till max och pigg när klockan är 2 på natten. Kommer väl bli en lika dryg natt som förra där jag sov 4 timmar totalt och 2 i sträck! Bläää....


Kommentarer
tina

Jag sover inte heller bra om nätterna och värre blir det väll när jag slutar jobba. då tröttar man ju inte ut sig på samma sätt heller. Jag har verkligen längtat efter att få sätta ihop och ta fram bebisgrejerna. känns mer verkligt och nära då. Hoppas våra små underverk kommer SNART!

2011-07-03 @ 08:23:24
URL: http://tiro.blogg.se/
Jessica Jönsson

Nätterna i slutet är pest och pina. Till nästa barn ska jag ha en ställbar säng vill jag lova!!

2011-07-03 @ 15:26:57
URL: http://jessicavarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0