Mys & äckel på samma gång!

När jag gick och la mej igår va jag som vanligt inte trött klockan va väl 22.30.
men jag bäddade ner mig och började läsa Jessica Anderssons bok.
Den har legat läänge och väntat på mej men jag måste ha rätt sug för att läsa, och när jag väl får det går det undan. Så jag läste halva boken innan jag somnade igår.
Väldigt lättläst och jag älskar att läsa verklighetsbaserade böker och självbiografier.



När jag låg där och läste kliade det på mitt lår och jag kände något konstigt,
drog loss det och det vissade sig vara en fästing som satt där.

Öööörrrkk, det va äkligt! :(
Himla katter som drar in massa skit kanske ska köpa sänghimel även till vår egen säng med.

Nä nu ska jag laga mej lite kamomille The och äta en banan.

Ha en skön dag i solen ni där ute!



Kommentarer
Anonym

Snälla var rädd om er. Kram Mammi

2011-07-10 @ 14:57:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0