Väntans tider.....

Tänkte det var dags att blogga lite men har en del förvärkar nu så jag gör så gott jag kan. :)

Här har inte hänt så speciellt mycket, och ingen bebis har ännu tittat ut. (TYVÄRR)
Vi väntar och väntar med spänning, och igår kom faktiskt spjälsängen och skötbordet på plats här inne.
Efter mycket OM OCH MEN bör tilläggas då vi nästan fick riva "hela" sovrummet för att sängen skulle få plats.
Men plats fick den och det va TUR. Nu är där bäddat och fint till lillan också, så mysigt och fint!

 



För att fördriva dagarna e jag en del hos mamma på dagarna och sen har jag varit hemma hos Chrilles föräldrar och badat, skönt att svalka sej i deras pool.
Igår va Petra med mig hos hästarna, har inte haft orken till det men igår va jag tvungen kände jag, hade så dåligt samvete även fast jag vet dom har det bra där dom är. Men i alla fall fick vi in båda och borstade dom och gjorde dom fina sen serverades det en god lunch till mina fina pollar. :) Tur jag hade Petra som hjälp annars hade jag aldrig orkat.
När jag kom hem sov jag tre timmar sen va det dags för nästa projekt som va att bada hundarna. Det klarade jag det med.. och fast jag sovit tre timmar på dagen somnade jag gott och sov hyfsat i natt.

 
Mina fina sommarvovvar!

I morgon är det dags för besök hos BM och även ett Ultraljud, sen på kvällen blir det Hörby marknad.
Fullt upp med andra ord. Måste ju fördriva tiden med något, när väntan är så lååång!

Kram på er vi hörs snart igen!



Kommentarer
tina

Om man bara vill så går allt. Skönt att ha fått upp sakerna nu väl. Varför ska ni på ul igen?

2011-07-05 @ 22:45:23
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Vad fint det blev, du lyckas alltid få till det så bra, trots små resurser. Kankse du skulle bli inredningsarkitekt:) Prinsessans säng är så sööööööt. Nu längtar vi på hennes ankomst, när hon är redo. Kramis Mammi

2011-07-06 @ 09:01:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0