Utan barnvagn..... :(

Jag blir så ledsen på sånt här strul!
I påskas va vi inne och beställde vår vagn och den fanns då på lager och allt,
det skulle ta ca tre veckor sen hade dom den i butiken.
Ja det va ju bra tänkte vi men eftersom vi inte har så gott om plats här hemma så frågade vi om det gick att hämta den i slutet på Juni (denna månaden).
Jadå det gick HUR BRA SOM HELST!

Har inte hört ett skit från dom sedan dess och ringde för 1 månad sen och frågade hur det gick eftersom dom sa dom skulle ringa när vagnen hade kommit.

Hon som svarade då sa ja den är på väg men den har fortf inte kommit.
Nähä det va ju konstigt men jaja tänkte jag då e den väl där snart.

Nu har tiden gått ytterliggare och nu började jag undra på riktigt vad som verkligen händer där
och fortf ingen som hört av sej.
Jag ringde idag igen och frågade hur det gick vi skulle ju hämta vagen nu i slutet på Juni.

-Jaaa.. säger hon då, det verkar som det va någon annan som har velat ha likadan vagn som er
så dom har nog sålt den vi skulle ha.
Och han som hade hand om detta va NATURLIGTVIS på semester och kom i nästa vecka.
-Kan du hålla dej frågade hon.
-Jo visst det är ju tyvärr inget jag bestämmer men jag vill ha MIN vagn NU!

Ja men ring i nästa vecka så e han tillbaka sa hon.
Nä han kan minsan ringa mig sa jag till henne.

Jäkla sätt blir så arg på sånt här strul!
Ska vi vara utan vagn nu eller??????



Kommentarer
Anonym

Otrevliga människor. Ring och se om någon annan har vagnen inne. Finns kanske i Malmö. Klart ni inte ska vara utan vagn, det löser sig. Kramis Mammai

2011-06-21 @ 15:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0