Dags igen då, jävla skit!

Jag blir mer och mer rädd för mig själv! Ångest gråtattacker panikslagen och kan inte längre sova! Jag e inte normal....! Kl är snart kvart i tre på natten och jag sitter i soffan, jag tänkte när jag gick och lade mig i sängen att jag är inte trött så jag tittar på filmen Dear Jhon, jo och det gjorde jag och efter filmen for tankarna runt i mitt huvud så jag började gråta och fick ångest. Satte mig och soffan och skrev av mig lite det brukar hjälpa, det gjorde mig lugnare i alla fall men trött är jag inte alls! :( usch jag börjar få smått panik, hur ska jag klara av att ta hand om en bebis när jag inte kan ta hand om mig själv? Läkaren sa att jag skulle må bra tills dess det lovade han mig, jag hoppas det är sant! Ni som läser tycker säckert jag är helt sjuk i huvudet och fattar inte vad som hänt och vissa blir säckert t.o.m rädda för mej.... Men jag är inte farlig jag är bara oense mellan knopp och själ, och hittar inte riktigt till en trygg plats att stanna på i kroppen.... Jag ska hitta dit och jag letar och letar, det är förbannat jävla jobbigt rent ut sagt men jag vill hitta till den trygga platsen sen ska jag banne mig stanna där!


Kommentarer
Jessica Jönsson

Blir varken rädd eller tycker du är sjuk i huvudet. Blir mer ledsen för din skull. Också undrar jag vad som hänt? Kram

2011-03-12 @ 09:49:05
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Anonym

Du kommer hitta den platsen, jag lovar. Ibland tar det lite tid, men lyssna på din kropp och följ dina egna känslor och ingen annans. Klart du klarar att ta hand om en bebis och jag tycker du blir bättre och bättre på att ta hand om dig själva. Du har gjort det innan och kan göra det igen. Sen är det nog bra att hitta tillbaka till en bra dag-och nattrytm. Kroppen är också lite annorlunda när man väntar barn. Älskar dig kramis mammi

2011-03-12 @ 10:00:56
tina

Jag förstår dig lite och lider med dig.

Hoppas på det bästa för dig.



Ja vi får bara RUL i Göteborg. Skit dåligt tycker jag.

Jag tycker personligen att man borde få 3. Men iallafall minst 2.

Så det blir nog ett privat Ul igen runt v.32.



Hoppas du får en trevlig helg

2011-03-12 @ 10:32:01
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0