Förbanade häst! (Inte Kobbi)

När jag kom ut till stallet igår för att titta till min fina lilla Kobbi va hans 4:e täcke sönderbitet på
1,5 månad. Nu har jag inte ett helt täcke till honom längre! :(

Ett hästtäcke kostar från 600 kr och uppåt så då kanske ni förstår hur arg jag blir.
Han har gått med så många hästar tidigare och har aldrig haft sönderbitna täcken men nu e där en dryyyg jäkla häst som står och gnager i hans täcke hela tiden.

Så ARG!


(Detta täcket köpte jag i slutet på sommaren och det är nu helt söndertrasat!)



Kommentarer
Anonym

Förstår att du blir ledsen, men bry dig inte jag fixar dom på min symaskin:) kramis mammi

2011-03-04 @ 21:56:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0