Haft en toppen helg!

Hej Hopp!

Då va det dags för lite uppdatering igen då.
Vi börjar med helgen som va väldigt trevlig, i lördags hade vi gäster till kl 3 på natten sen körde jag dom hem för jag va ändå inte trött, (som vanligt nu på kvällarna.) TACK Björn, Pia & Sunny för en jätte trevlig kväll!!!!

I söndags sov jag till 12 vilket va lite dumt, eftersom jag har så svårt att sova på natten borde man ju gått upp i tid.... men men....
Väl uppe och påklädd körde vi hem till mamma och pappa, där va Dessan och jag pratade med henne en liten stund då vi inte träffats på väldigt länge.
Tog sedan bilen och körde in till Lund för att träffa Ida som jag heller inte träffat på JÄTTELÄNGE aldeles för länge.
Vi fikade och snackade massor hemma i Oskars lägenhetn han va också hemma men va flitig med att tvätta och servera oss kaffe. :)
TACK Ida & Oskar va kul att ses igen!


Idag körde jag hem till mamma för att hjälpa henne att passa lilla Timpa. Han e så goo, mosters älskade pojke!
Han har burit runder på katten Minnah och så kommer han och lämnar henne till en och säger Tack Tack! :)
Sen har han lärt sig säga buu... så nu ska han skrämma oss hela tiden.
Tog en massa bilder när han bar runder på Minnah men har dom på mobilen så jag lägger upp dom i morgon.

Nu ska jag försöka gå och sova med min uppsvällda mage, känns som jag svalt en ballong eller nåt för den en så himla spänd. Skulle behöva gå en runda men det vågar jag inte nu ute i denna mörka skogen!

Så nu säger jag GOD NATT och SOV GOTT till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0