Helgen = Häst!

I helgen blev det mycket häst... :)

I Lördags va det dags att sätta upp stolparna till Kobbis blivande hage hos mamma och pappa.
Tack vare Chrille Pappa och grannens jobb blev stolparna satta.
Det kommer bli perfekt till min fina häst, nu ska vi så gräs och lägga sand i hagarna också sen ska stallet upp så förhoppningsvis så kan jag snart flytta honom från Kävlinge.

(Ska lägga ut bild om en stund på hagen.)

I Söndags va jag och Chrille i HBG då det va Islandshästensdag.
Tittade på massa FINA isisar som tävlade i olika gångarter.
Blev sååå sugen på att rida ska ni tro.
Men som tur är rider snälla Louise min fina Kobbi och hon gör det så bra så jag kommer
ha världens finaste häst sen. ;)

Ja som sagt mycket häst i helgen men det är så KUUL så det är bara bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0