Jag vågade...

Jag köpte dressen idag i alla fall.
Mitt första inköp till bebis blev idag.


Tyckte denna dressen va så sööt och med ett rosa hårband på huvudet. ;)
Planerat in i minsta detalj vet ni... :)

Köpte dock den i storlek 62 eftersom bebis kommer i Juli och då kan det
kanske vara lite väl varmt att ligga i denna dressen.
Så den ska väl passa lagom till dom lite svala sommarkvällarna. :)



Denna lilla sötfisen kom och ville tydligen oxå vara med, kameran va visst rolig!



Men det passade ju bra så fick ni se lilla Minnah oxå!





Kommentarer
tina

rosa band i håret?.....är det möjligen en liten flicka??

2011-03-04 @ 20:35:52
URL: http://tiro.blogg.se/
Catrin

Mmm.... Inte helt hundra men dom trodde de och

Det är vad jag tror själv med!

2011-03-05 @ 10:03:48
kikki

dragkedjor är guldvärda!! hatar alla knappar :)

jätte söt!

2011-03-05 @ 16:52:36
tina

Ja vi har känt bebis en gång till. Men den verkar vara en natt bebis då båda gångerna varit efter 23 på kvällen. Oftast sover ju jag då. Kanske därför det varit lugnt hittills.

2011-03-09 @ 09:48:18
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0