Livat i magen!

v.24+3

Bebis är vild i magen kan man lungt säga!
Har oxå väldigt ont i nederdelen av magen och i ryggslutet, foglossning sa Dr.
Det gör riktigt ONT speciellt när man ska vända sig i sängen, tur man har väggen till hjälp! :)

Här är en bild på min magen från idag:



I mitten på maj ska jag till Ullared och SHOPPA saker till lilla bebis.
Än så länge har jag bara den lilla dressen och ett par  rosa strumpor och en rosa handduk
som jag fått av mamma!
Ja och Tims alla bebbekläder! :)







Kommentarer
Anonym

Mysiga magen, dröjer inte länge innan ert lilla underverk ska titta ut. Längtar Mammi

2011-03-23 @ 09:09:18
tina

Ja vi har redan köpt. Men det beror på att vi köpt den begagnad av en vän till mig. Fick den för ett bra pris men vi tar inte hem den förrän till sommaren. Det är en brio sing, som på bilden i inlägget.

2011-03-23 @ 22:20:55
URL: http://tiro.blogg.se/
tina

Fin mage du fått förresten. Är du redan i v.25. Har du blivit flyttad?Trodde bara att du va en vecka framför mig.

2011-03-23 @ 22:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0