TACK!

Ni är så söta goa och snälla som kommenterar, tur jag har era goda råd och fina tankar det hjälper en bit på traven så STORT TACK! ♥

Jag har inte sovit många timmar men jag är pigg ändå som tur är.
Ångestattacken igår va jätte jobbig som jag skrev men idag känns det mycket bättre.
Bara så fruktansvärt jobbiga när dom dyker upp, USCH!!!

Idag är det rätt fint väder trots att solen inte skiner, men jag tänkte jag skulle gå ut i trädgåren och räfsa lite löv, det är alltid skönt att komma ut och göra något sådant som man tycker är rogivande.
Ingetligen borde jag inte pga min värk för jag har ont i vänsterarmen men jag ska göra lite och ta det så försiktigt för jag behöver det för att må bättre innombords. Så lungt och försiktig och mycket vila i mellan så ska det nog bli lite gjort.... inte för att jag känner att det är ett måste utan för att jag VILL och tycker det är mysigt att pyssla i trädgården, och det är det som är viktigt.

I kväll ska vi har gäster och My & Siris nya kompis Sunny kommer också. Hon är en söt liten dvärg schnauzer!
Ska se om jag kan få någon fin bild på dom i kväll! :)

Nu ska jag ringa min älskade syster och prata med henne en stund innan jag beger mig ut i trädgården.

Ha en skön helg fina ni! ♥
KRAMAR

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0