Helgen som gick!

I Lördags va vi på Chrilles kusins konfirmation. TACK Madelene säger vi!
Jätte god mat och efterrätt och kul för jag har aldrig varit på någon konfirmation innan.
Efteråt kom en del av Chrilles släktingar hit, det va också trevligt, men en viss Chrille mådde visst inte så bra när det va dags att gå och lägga sej..... ;)


I söndags va det dags att hämta fina Kobbe i Kävlinge och köra honom till Hardeberga på bete.
My som är Chrilles kusinbarn va med oss hela dagen och så klart fick hon rida vilken hon nog tyckte va roligt. :)
Kobbi är ju så snäll så jag gick bredvid och så lärde jag henne lite hur man fick hästen att gå fram och även att stanna. Hon va duktig lilla tjejen! :) Efter vi varit i stallet ville inte My hem så hon fick stanna lite till och busade med alla katterna och hundarna.


My & Kobbi

I alla fall gick det bra att flytta Kobbi men han blir lite mobbad av en av hästarna på nya stället. Tycker så synd om min fina pojke, men så är det i djurvärlden bara att vänja sej trots att jag har svårt för de.
Som ni vet så betyder mina djur så oerhört mycket för mej och Kobbi är en av dom som står mig närms hjärtat då vi har gått igenom så mycket tillsammans. Underbara fina Kobbe! ♥

Ja det va vad vi gjorde i helgen som gick!
Tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0