Måste man skriva här?

Då va det Måndag igen, tiden går så fort jag fattar de inte!?!?!?!
I alla fall i Lördags va vi ute och fixade i trädgården och på kvällen åt vi grillat hos Chrilles föräldrar.
Igår va vi hos mamma och pappa, firade Mors dag och Cissis födelsedag.
Mamma hade gjort sin GODA smörgåstårta och sen blev det tårta och kanelbullar till fika. MUMS!
Fy va jag va mätt när vi åkte hem....

Satt även mycket vid datorn och fixade en liten extra present till Tim som han ska ha på sitt nya rum sen tänkte jag... vad det är får ni se när den kommer! :)

Tim va ju såklart kvällens höjdpunkt vår allas lilla clown. Han e så himla rolig och förstående. Kan inte fatta att en 1,5 åring fattar så mycket som han gör. :) Underbara Timpa! ♥


I alla fall så idag har jag STÄDAT och varit riktigt duktig, Minnah den yngsta katten började oxå kissa inne så vi har tvättat sängkläder på löpande band, och när jag lyfte på mattan idag som låg under soffbordet va det MASSA kissefläckar. Så mattan och kattfan åkte ut båda två.....
Nu e här sanerat och gud nåde om nån katt får för sej något nu..... grrrr.....



TJINGELING



Kommentarer
Petra

Får fixa så du får bilderna jag satt och pillade med i lördags också :D Kram

2011-05-30 @ 17:40:44
URL: http://peetera.blogg.se/
Anonym

Ja håll nu katterna ute. Föresten om jag inte sagt det förut, så är du en underbar berättare och helt otrolig med bilder. Älskar din blogg och dej:) Mammi

2011-05-30 @ 18:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0