Tisdags (igår)

Igår va det dags för Myran & Felicia att bli vaccinerade.
Inte kul tyckte någon av dom men det gick bra ändå!
Vetrinären vill ju alltid bjuda på godis när man varit duktig men det gick inte att muta någon av dem så i stället fick dom en liten godispåse med hem. :)


Efter vistelsen hos veterinären fick My och Siri stanna hemma och leka med Felicia en stund då jag körde hem till Anders och hälsade på honom. Han hade fått fint i sin lägenhet med nya soffa och mattor och allt! :)
Vi snackade om allt möjligt och jag är så glad att vi har den kontakten vi har och kan skoja och skämta.
Jag är så OTROLIGT glad för det!
TACK snälla Anders för besöket KUL att träffa dej!


Sen va det dags att hämta vovvarna hos mamma och pappa, sen va jag tvungen att åka inom och titta till Kobbi och Gjola. Kobbi hade en del bitmärken så jag fick ta upp honom till stallet för att rengöra såren.
Under tiden höll han på att välta stallet men det tyckte han va hur lungt som helst, herregud häst... HAHA!
Han e bara för rolig ibland fast tur det inte va något som gick sönder.

Gjola travade runt i hagen igår och såg faktist inte halt ut längre. Jag tror/hoppas det var som hon har ömmat rejält så det blir skor på henne nästa gång hovis kommer på besök.

Väl hemma va så jäkla trött så jag visste knappt vad jag hette så det blev nästan sängen direkt!



Kommentarer
Anonym

Tycker det är skönt att Anders och du kan vara kompisar. Han är en snäll och go kille. Kram Mammi

2011-05-18 @ 20:01:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0