Ulllared 20110520

I Fredags va jag Cissi & Petra i Ullared och shoppade.
Handlade för 4000:- galet... men det mesta va till lilla bebisen.

Det blev:
Kläder
Sängkläder
Snuttefiltar
Lite bukar till välling
Taldrik
Skedar
Nappflaska
Tvättlappar
Skötväska
Lite leksaker
Filt till vagnen
Lakan till vagnen

I övrigt blev det:
Hästtäcke till Gjóla
Pälsgalns till hästarna
Flexikoppel till hundarna
Rakblad
Gardiner
Kläder till mej och Chrille
Present till Pappa
En grässklippare till Timpa
Reflexhalsband till Max
Kissegodis

Ja i stort sett va det väl de jag handlade.
Ska lägga ut lite bilder på bebiskläderna till er. :)





Kommentarer
Kikki

Vad skoj med shopping, jag ska upp med tina och mamma nästa söndag och shoppa till tinas bebis och kanske lite till min med ;)



Vilket datum är ni beräknade till hängde inte med när du skrev att vagnen kom i slutet av juli, fick för mig ni skulle ha i juli??

2011-05-25 @ 21:29:25
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Hade ju skrivit fel jag menade JUNI inte JULI! :)

2011-05-27 @ 15:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0