En dag med farmor & faster!

Idag har Matilda och jag varit med farmor Anita och faster Petra på shoppingtur i Malmö. Först va vi på stoff och stil, sedan jysk, barnens hus och sen vidare till entré.

Första gången jag va på entré idag men jag tyckte om det köpcentret. Affärerna va roliga där men det är ju långt att gå som dom flesta säger. Fast det kan ju kvitta om där finns fina kläder. Kunde shoppat hur mycket kläder som helst men jag har inga pengar! ;(

I alla fall köpte jag en jeanskjol till mig själv som jag länge tittat på men tyckt den varit för dyr. Nu va det halva priset och kostade 150:- lagom.

Sen köpte jag en tjockare mössa till Tilda. Och av farmor fick hon en jätte fin röd overall. Tusen tack snälla farmor!

Tack för en mysig dag!

Här kommer bilder på kläderna:



Kommentarer
Annika Berg

Fin Kjol och overall:) kramen Mammi

2011-10-19 @ 18:16:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0