Myst med syster & Timpa!

Har varit lite krasslig nu någon dag, vi hade lite kalas här i Tisdagskväll när Chrille fyllde år. På kvällen när gästerna gått hem kände jag mej helt slut och började få ont i halsen. Fick feber på natten och igår låg jag deckad i soffan hela dagen. Till råga på allt va det Matildas PIGG dag och hon ville inte sova middag. Sov 10 minuter sedan vaknade hon igen. Jag va jätte trött och ville inget annat än bara sova. Vid halv två tog jag henne med in till sängen lade henne på Chrilles sänghalva och sen somnade jag och när jag vaknade till hade hon också somnat så då fick jag lite sömn i alla fall. :) Det kommer bli svårare att göra så när hon själv kan ta sej ur sängen när hon börjar krypa så det gäller att passa på när man kan. Tur jag har en sån snäll liten tös! Idag vaknade jag med fortf lite feber men jag orkade inte ligga hemma idag igen så åkte hem till Cissi & Tim och medans barnen sov tittade vi på film. Cissi va oxå lite krasslig så det passade bra. :) Tack för en mysig dag min kära syster och Timpa. Nu sover pappa (Chrille) & Tilda ligger fortfarande vaken i sin säng och skrattar varje gång jag kommer in för att se om hon sover eller för att ge henne nappen igen. Älskade Tildisen! Jag ska också lägga mej men inte än är inte trött än, jag får passa på att Mysa lite med Snuse för i morgon åker hon till uppfödaren för att bo där några månader tills valparna kommit och dom har blivit så pass stora så hon kan komma hem igen. Kommer kännas tomt utan henne. :( Fina snuse! Men som tur är vet jag att hon kommer få det så bra med MYCKET mys och gos hos Stina & Kurt och alla andra vovvarna. Dagens bild får bli på min fina lilla Siri så klart! Matte kommer sakna dej! <3 Nähä SUCK vad har hänt med blogg.se varför kommer hela texten i en enda klump och varför kan jag inte ladda upp bilder mer för??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0