Tjejdag!

Idag va det sista gången på föräldrargruppen på BVC. Vi försov oss även idag, så nu som sa: passa på att vila när du är gravid för det får du inte göra sen! Nähä... Tilda och jag går inte upp innan klockan 10 på vardagarna i alla fall.... ;)

Ja BVC va det ja, jo idag va sista gången och vi hade en föreläsning av en dietist. Intressant och roligt att lyssna på. Det man mest blev lite trött över att höra va att man ska gärna amma upp till 1 år ja inte helamma då så klart. Jag som har funderat lite på att sluta med amningen för att kunna känna mej lite mer fri då jag är hos hästarna och så. Men jag vet inte jag vad jag ska och vill!?!?!?!?
Svårt!!!

Efter BVC kom Jenny, Baci, Cissi, Tim och Petra hit. Vi fika och snackade en massa. Det är så himla roligt att jag och Jenny äntligen börjat träffas igen. Hon är en underbar vän! <3

Så tack för idag fina tjejer, Tim & Baci! :)



Kommentarer
Kikki

Det där med amningen känner man själv! Jag kände att vid 6 månader så var det lagom att sluta! Har endel i mammagruppen som fortfarande ammar, och de som ammar har oxå barn som fortfarande äter på nätterna! Jag valde att amma längre än jag tänkt för alla antikroppar Lukas fick i sig, johan hade mycket allergier när han var liten!

Du kan ju alltid testa ge flaska om du vill kunna vara ifrån henne längre perioder! Vissa tar ju inte flaska!

Kram

2011-10-14 @ 07:34:12
Kikki

Njut så länge ni kan sova så länge!! Det gjorde vi med i början! Nu är jag glad om han sover längre än 6 halv 7:)

2011-10-14 @ 07:35:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0