6 September

vilket betyder att det är min födelsedag idag. :)
Jag fick en bukett med 10 röda roser av Chrille & Matilda i morse. SÅ FINA! ♥
Jag behöver igentligen inga presenter för jag har redan vad jag behöver...

En UNDERBAR sambo och dotter.
Min UNERBARA familj mamma, pappa, Cissi & Tim.
Alla mina fina djur.
Jag är glad för allt jag har och njuter av livet och tillvaron så mycket jag bara kan.
Bättre present kan man inte få!

I kväll har jag dock bjudit hit mamma, pappa, Cissi, Simon, Tim, Stefan, Anita, Magnus & Petra på lite kaffe och tårta. Så nu får jag laga lite mat så vi hinner äta innan alla kommer.


Vi har förresten bokat datum nu också för Matildas dop. Blir den 29 oktober. Hoppas vi har nån dopklänning som passar henne då! :)

Hej på er!








Kommentarer
Annika Berg

Du är också en av våra bästa presenter. Älskar dig mammi

2011-09-10 @ 22:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0