BVC

Tisdag och idag har vi varit på BVC först på föräldrarträff och sedan blev det vägning och mätning.
På föräldrarträffen hade vi massage idag igen och idag va det dags att lära oss massage på bröst och armar.
Matilda tycker väldigt mycket om det. Hon låg och log och snacka en hel del precis som förra gången.

Efter massagen hade hon nästan somnad men då skulle vi ta av alla kläderna igen för då va det dags för mätning och vägning. Men hon är så snäll så även fast hon tyckte det va jobbigt sa hon inte ett ljud.
Hon va 61cm lång och vägde 6,3kg. Våran stora lilla Tilda! ♥

När vi kom hem fick jag henne att somna i babysittern och där ligger hon fortfarande och sussar så gott.
Jag har passat på att plocka undan lite här hemma. Dammsugaren får jag vänta lite med så hon får sova lite till. Inte för jag tror hon vaknar ändå men lite lugn och ro kan man ju få ibland när man sover. :)

De va allt för oss just nu!



Här va hon inte stor lilla Tilda, nu vägen hon dubbelt så mycket som hon gjorde när hon va nyfödd!



Kommentarer
Annika Berg

Så liten hon var:) Skönt med massage och lugn och ro:)

Mammi

2011-09-20 @ 18:44:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0