HemmaMys!

Idag har vi inget inbokat jag och Tilda vilket känns sååå skönt. Vi ska bara vara hemma och pyssla och MYSA i massor. Kanske blir en sväng inom byn för att handla lite mat och två nya krukor till mina blommor jag fick när jag fyllde år.
Men det får bli när jag har ork till det för nu först ska jag tvätta. Alla Tildas kläder ligger i tvätten och det som är rent är för litet. Så jag ska rensa hennes graderob nu oxå och plocka ut allt som är i storlek 50 och 56.

Måste köpa lite nya långärmade boddys till henne i Storlek 62 och 68 nu. Får väl se om vi hinner till helgen.
Nä nu ska jag börja fixa här hemma.

Vi hörs!



Kommentarer
tina

oj har Matilda redan strl 62. Olivia börjar växa ur vissa 50 kläder, men hälften av alla 56 är fortfarande för stora. Hur stor är Matilda nu?

2011-09-08 @ 15:43:42
URL: http://tiro.blogg.se/
Kikki

Ni är så välkomna hade varit skoj att träffa er!

2011-09-08 @ 22:40:34
Tina

så stor är hon väl inte. förra veckan vägde olivia 4337g och då va hon ju knappt 5v

2011-09-09 @ 14:01:32
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0