No more godis i veckan...

Ja så va det dehär med vikten....
Vet faktist inte riktigt vad jag väger men förra månaden hade jag gått ner allt som jag gick upp under graviditeten. Men nu har jag nog gått upp lite igen.
Har ätit så himla mycket godis och druckit en massa Cola.

Inte bra för tänderna heller för den delen, tror tom jag dagit på mej ett första hål i en tand. :(

Nä nu e det nog med massa skitsaker i veckorna.
Godis är till helgen och inget annat.. så det är så..

SKÄRPNING på mej nu!!!!!!



Kommentarer
tina

samma här. har klarat av andra veckan nu så ikväll ska vi unna oss lite fredagsgodis....går faktiskt över förväntan och visst njuter man lite extra när man väl äter godis nu

2011-09-02 @ 16:35:51
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0