Så va de helgen igen ...

Hej Hopp!

Så då va denna helgen oxå slut och det betyder att det är dags för mej att blogga igen. ;)
Börjar bli lite tradiga inlägg här av mej då det oftast bara blir en gång i veckan och då jag berättar om helgen och inga bilder. Ja ni får ursäka. Jag ska försöka göra det lite roligare att läsa och titta in här... :)

I alla fall i Fredags ... va jag med mamma på Yoga i Lund.
Det va faktiskt riktigt skönt för ryggen, ja för hela kroppen.
Jag hade ont när jag gick dit men när jag gick hem och i två dagar nu efter har jag kännt mig
lika lång på båda sidor, för innan har jag alltid kännt att min vänsta sida kännts kortare än höger.
Plus att jag haft mindre ont i ryggen och jag har tom får bättre hållning.
På bara EN ENDASTE gång. Helt sjukt men sant!
Skönt va de i alla fall!
Efter Yogan körde jag hem till Chrilles föräldrar där vi åt middag.

I Lördags körde vi hem till mamma och pappa.
Jag träffade Louise och vi va ute på en låång MYSIG ridtur.
Innan dess så va Anders, Jenny, Jocke oxå där hemma och skulle hämta en trästubbe.
Inte träffat dom på länge så det va himla kul att se dom igen alla tre.

Vi körde hem på eftermiddagen och då kom Cissi, Simon & Tim hit.
Vi åt Tacos dansade lite (eller försökte dansa) Zumba till wii.
Sjukt svårt, men säkert svin kul när man kan.
Sedan gick vi ut och bada i bubblorna. :)
Tim fatta först inte vad vi skulle ut och bada för så sent på kvällen och i den kylan så han sa:
oooo....kall
När jag sedan fick honom att känna på vattnet och han faktiskt insåg att det inte va så kallt så sa han:
oooo..bam
Cissi hoppade i och tog emot honom, sedan ville han inte upp igen! :)
Han skulle simma hoppa plaska och dyka.
Mosters älskade prins! Han är så underbar! ♥

Idag har vi varit och tittat på hästtransport och nu har jag snart ÄNTLIGEN en egen med fronturlastning och allt.
Så nu kan jag och Louise åka på utflykter med hästarna. SÅÅ KUL!
När vi va hemma igen kom Cissi, Simon & Tim hit. Simon hjälpte Chrille med uterummet och snart är det oxå klart.

Ja som vanligt har helgen varit händelserik och bra. :)
Nu ska vi snart sova och göra och redo för ännu en ny vecka med nya planeringar.
Pjoo.. ingen vila ingen ro! ;)

Hörs snart igen och jag ska bättra mej på bloggeriet.. försöka i alla fall!
Tjingeling!


Bilden får bli på min fina älskade lilla flicka, titta vad faster lyckades fånga på bild!♥



Kommentarer
Annika Berg

Lilla prinsessan:) mammia

2011-09-19 @ 17:02:33
Petra

Blir lika glad varje gång jag ser den bilden.. Hon är en riktig liten skrattis :D

2011-09-19 @ 17:15:08
URL: http://peetera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0