Hästdag!

Idag va min kära syster snäll och passade Matilda så jag kunde få lite egentid tillsammans med mina fina hästar.

Jag red Gjola en liten runda på 15 min i skritt och travade några få steg på ängen. Återigen säger jag det men Gjola är en underbar ridhäst och nu ska jag få igång henne ordentligt så jag kanske kan testa på någon tävling framåt slutet av sommaren eller hösten det hade varit såå kul.

Kobbi och jag tog en promenad i stället i byn. :) blev lite miljöträning för honom med lite trafik, och massa andra saker som fanns längst vägen. Vågade inte rida honom för jag märkte när jag red Gjola att det va rätt så halt, så vågade inte ta några risker med honom.

Här är kobbi idag i alla fall när vi va ute och gick:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0