På äventyr!

Igår fick vi städat klart i huset i Sjöbo. Efter babycafet körde jag och Matilda dit. Matilda somnade några timmar i vagnen. Sen vaknade hon och va hungrig så fick köra hem och ge henne mat samt släppa ut hundarna. Ringde och fråga Petra om hon kunde passa Tildis och vovvarna för jag va tvungen att köra tillbaka till Sjöbo för att städa det sista. Ville ha det klart i och med man redan hade börjat.
Så Petra kom hit! Tack snälla!

Allt blev rent och snyggt och så sa vi hejdå till vårat lilla hus. Lite sorgligt va de allt!

När vi kom hem hade Matilda somnat och hon sov faktiskt hela natten sen. Trött efter babycafet antar jag. :)

Idag vaknade hon klockan sju i morse och jag va sååå trött så låg i sängen till 7.45 sen fick vi gå upp och äta frukost.

Efter middags vilan tog vi en promenad, här är jätte nära till skogen tog max fem minuter att gå dit. Hundarna kommer älska det. :) sen gick vi till lekplatsen och Matilda fick gunga för första gången. Hon va överlycklig och skrattade som bara den. Tyvärr klydda min mobil så kunde inte filma eller fora henne. :( Men fick en bild på henne i skogen!



Kommentarer
Hanna

Känns ju som man kan göra mer frisyr av håret när man har kort, lika så när man klipper det !"

2012-02-29 @ 21:19:23
URL: http://hcmo.freshmagazine.se
Petra

Jag hjälper så gärna till så :) Bara att ringa kan jag kommer jag hihi :D..

Ohh vad mysigt med skogspromenad! Kan tänka mig att hon gillade att gunga heheh! Kram

2012-03-01 @ 18:04:00
URL: http://peetera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0