2011

2011 är det bästa året hittintills i mitt liv för det va då jag fick den bästa finaste gåva man kan få...
Jag blev mamma till min underbara dotter Matilda!



Andra saker som hände under 2011 var att:

♦Jag köpte en till häst som jag inte visste någonting om, jag och Chrille körde upp till gräsen mot Småland och jag provred Gjola. Gravid va jag och svinrädd för att ramla av eftersom jag inte kände till henne. Så blev bara något varv i ett ridhus sedan sa jag att jag skulle ha henne.
Men jag ångrar mig inte hon är en helt underbar häst! ♥



♦Matilda blev döpt i dalby kyrka och hon fick massor av fina presenter och en fin tårta att bjuda gästerna på.


♦Jag & Chrille förlovade oss!
♦Vi köpte ett utomhus spa.
♦Vi var på Marcus och Marias FINA bröllop. Matilda var då endast 16 dagar gammal.


♦Lilla Siri fick sin andra kull med valpar så även hon blev mamma detta året.


.... och MYCKET MYCKET mer!
Tack till alla som vi har haft roligt tillsammans med detta året nu hoppas vi på ett lika bra år detta.

Kram på er alla nära och kära!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0