Hejdå helgen för denna gång!

Lite om helgen kommer här,
I Fredags va vi hos mamma och pappa, jag och Jossan va ute och red. Har bestämt mig nu för att nu får det bli någon ordning på ridningen annars funkar det inte, stakars hästar. Så får se nu om Jossan kan hjälpa till lite sedan har jag även två andra tjejer som mailat mig och gärna vill bli medryttare så tänkte dom skulle få komma och testa dom med. Jag har ju tyvärr inte tiden alltid själv nu längre.

I alla fall ridningen gick bra med fy tusan va piggelina hästar (inte så konstig dock eftersom sista jag red va en vecka sedan) Gjola stegrade sej och va almänt väldigt pigg. Tom late Kobbebus fick något lite småryk. :)

Även Cissi, Simon & Tim va där hemma med sin nya familjemedlem, Bella en hund blandras labbe/drever. Väldigt söt men fy jag saknar INTE valptiden tror jag trampade i tre kissepölar på golvet under dagen.

I Lördags var jag Nette och Petra på Burlöv center och kollade in rean. Tycker det är fruktansvärt dålig rea i år eller vad säger ni?
Kanske bra för min del eftersom jag sagt åt mej att inte handla massa kläder för pengarna behövs till annat viktigare. Men vad som va i stort behov va en vit BH och trosor så blev 1 BH och 3 trosor till mej en klänning och ett par byxor till Matilda. Sen räckte kalaset och det gick på 300:- heeelt OK! :)

Senare åt vi middag hos Chrilles föräldrar och sen va det DAGS ...

ATT HÄMTA SNUSEEE! ♥ Äntligen är hon hemma igen som jag saknat henne min fina tös.

Idag (söndag) körde vi hem till mamma och pappa igen för jag skulle rida idg igen och GISSA OM Felicia blev glad när hon fick se Siri. Nu har hon äntligen sin mamma hemma igen som hon kan leka med. :)
Dom busade som vanligt och Felicia va så glad och kröp upp och la sej vid sidan om Siri i soffan och mös!
Goa hundarna, vad skulle man gjort utan sina djur dom ger mej så mycket glädje.  (Förutom Maja & Minnah när dom kissar i sängen.)

Nu är vi hemma igen och Chrille är och tränar innebandy. Matilda ligger utslagen och sover brevid mig här i soffan, liskom alla katter och hundar som over här lite överallt. Så jag passar på att njuta av lugnet och ha min lilla egetid framför datorn. :)

Men nu ska jag ha lite kaffe!

Hörs när vi hörs!
Ta hand om varandra där ute!
Kramar från oss!



Kommentarer
Jessica

Lyllos, själv saknar jag ridningen väldigt

2012-01-08 @ 21:30:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0