PMS eller nåt?!

Haft en sån jävla sur dag idag, allt har varit tråkigt och jag har retat mig på det mesta runt om kring.

Stört mej på folk och deras jävla problem som jag inte ens fattar vad jag har med att göra osv osv.

Aaaaaaaaaaaa.... Vill bara skrika och svära och sparka och slå på en boxsäck eller nåt!

Varför så sur liksom? Kan man fråga sej?! Hade jag bara själv vetat de så!!!
Men antar att man kan ju inte alltid vara lika jäkla glad och positiv och pepprande för andra någon gång faller man själv oxå ner i några hålor antar jag.......

Inga pengar
Ingen tid
Tjock och fet e jag och är så deppig att jag skiter i det och bara trycker i mej ännu mer fett för att jävlas med mig själv vilket i sin tur gör mej ännu mer arg och så blir det en ond cirkel hela tiden.
Hatar vintern och så dessutom kom nu denna skit snö oxå.

Nääää fassen va trött och sur jag e, och sova går inte det heller för Matilda vägrar somna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0