Söndag igen!

Då va det söndag igen då. Helgen har gått fort som den brukar och den har varit toppenbra dessutom.

I fredags va Chrille ute med jobbet då va jag och Matilda hemma hos mamma och pappa. Även Cissi va där hemma. Så jag, mamma och Cissi hade myskväll. Vi åt popcorn, kex och ost, grönsaker och dippa. GOTT!
På natten hämtade jag sedan Chrille i Lund och så sov vi hemma hos mamma och pappa. <3

Igår va vi ute på fm, pappa och Chrille fixade en ramp till gödselvagnen som jag köpte i veckan. Mamma va ute och gick med Matilda i vagnen och jag logerade kobbi och tränade lite markarbete med Gjola.

På kvällen körde vi hem till Björn och Pia och blev bjudna på god mat och trevligt sällskap. Tack för en trevlig kväll som vanligt hos er! :)

Till sist har vi dagens hittepå, körde till sandby och tittade på hus. Sedan vidare hem till mamma och pappa. Där hemma va även Cissi, Simon, Tim och Desiree.
Fikade lite sen gick jag ut till hästarna för att rida ihop med Jossan.

Gjola va super duktig idag! <3

Nu e jag AP trött och ska snart gå och lägga mej för att sedan gå upp tidigt i morgon igen och köra till Lund för då kommer hovis.

Ja vad ska man med hus till egentligen? Kan ju lika bra bo i bilen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0