Syster och kusin dag!

Idag kom Cissi och Tim på besök vilket va trevligt. Chrille jobbade och det är bara så tråkigt att sitta hemma själv.

Jag bakade ett bröd som är super gott och enkelt, tyvärr hade jag inga brödformar så fick lägga dom i en ungsform vilket resulterade i att dom rann ut lite och blev brända på ovansidan, men de går att äta ändå. :)
Så nästa gång vi ska till Ikea ska det inhandlas brödformar.

Vi tittade sedan på filmen A little bit of heaven, bra och sorglig film.

Cissi och Tim körde hem och Chrille kom hem, jag och Tilda somnade på soffan medan Chrille spikade listor.

Tack för idag syster och mosters älskling Tim!

I morgon ska vi hälsa på Kikki, Lukas och alla djuren i saxtorp. Blir en lång resa men ska bli kul!

En bild på Min dietdrink som dricks varje morgon, blir extra gott med sugröret till! ;)



Kommentarer
Kikki

Haha!

2012-01-03 @ 15:27:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0